fredag 16 april 2010

Kaklat

Hej!
Nu har vår röris varit hit och inspekterat vad som ska göras i badrummet. Troligtvis börjar han i slutet av nästa vecka. Tills dess ska blandare inhandlas till dusch och badkar samt kranar. Handfatet ska vi fälla in i en fin gammal kommod (som jag inte har hittat ännu) modell större. Vi ska även beställa ett nytt fönster.

Det ska bli helt underbart när allt är inkopplat.
Jag tror jag längtar mest efter att få ta ett varmt avslappnande bad. Jag och storprinsen har saknat det enormt mycket. Det är verkligen nått jag uppskattar. Badkar i badrummet stod överst på listan ;)
Längtan efter en egen tvättmaskin är oxå enorm. Snart så... :)

(Fogarna har inte riktigt torkat än. Det kommer att bli betydligt ljusare och naturligtvis har vi inte en plastmatta på golvet! Ska visa er en bättre bild på golv och väggar senare :)

Ha en trevlig helg!
Kram /Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Hoppas den här fungerar bättre, trodde det var min dator som krånglade då du är med på min blogglista men du kom aldrig upp.
Tänk att man kan längta till en tvättmaskin, men jag förstår dig!
Ska bli kul att få se hur det blir.
Ha det så bra
Kram Anna

Lilla gårdshuset sa...

Läckert! Beställa fönster skriver du. Då blir det väl Elitfönster va, för där jobbar jag;).

Kramis/Heléne

Mycket annat & lite betong sa...

Det blir väldigt snyggt!
När man varit utan tvättmaskin ett tag uppskattar man verkligen när man får en igen. Jag har provat!

Hälsningar Agneta

Ellinor sa...

Kommer bli hur fint som helst. Och jag förstår verkligen att du längtar efter en tvättmaskin!! Känns som att livet skulle bli mycket svårare utan en!
Ha det gott i helgen!
Kram
Ellinor