lördag 15 maj 2010

Tävling!




Hej!
Här kommer en tävling för er kära bloggvänner.
Ni gör mig så glad med era snälla mail och kommentarer.
Nu hoppas jag kunna göra någon av er glad och lottar ut ett charmigt durkslag från IB Laursen.

Så här går tävlingen till:
1 lott= Lämna en kommentar här i inlägget där du talar om att du vill delta. Alt. skicka ett mail.
2 lotter= Lämna kommentar + Länka från din blogg med bilden ovan.
3 lotter= Lämna kommentar + Länka + Lägg dig som följare av bloggen.

Glöm inte att skriva hur många lotter du bidrar med!

Jag önskar alla som vill vara och tävla med lycka till och tack för att ni tittar in och gör mig så glad :)
Kram /Milla

68 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Här har solen lyst, men den gick i moln när jag kom hem efter jobbet...men vad skönt det är ute i kväll.

Jag vill vara med såklart, jag vill ha tre lotter så jag länkar och blir din följare!
Kram Anna

Lilla gårdshuset sa...

Åh den här tävlingen vill jag gärna vara med i. Länkar från min blogg, så två lotter bidrar jag med.

Kramis/Heléne

Ellinor sa...

Ääääälskar det här durkslaget så jag vill gärna vara med i tävlingen! Jag länkar och blir följare (har jag varit länge på min blogg:) så tre lotter, tack!
Ha det gott och hoppas du har mer värme än vi i Småland!
Kram
Ellinor

Kristin sa...

Oh nice! Precis ett sådant jag vill ha :)
Och då är det ju klart att jag vill ha så stor chans som möjligt, så jag länkar och lägger till mig som följare. Tre lotter med andra ord :)
Ha en skön söndag!
//Kristin

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Vilket vackert durkslag , jag lämnar min kommentar och tar en lott! Tack för en fin tävling! Kramis Therese

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh kul med tävling:) Jag tar 3 lotter såklart!
Länkar, följer dig så klart:)
Kram Susanne
P:S
Så trist att det inte funkar att vara på din blogg över firefox:(

Vita huset 28 sa...

Åhh ett sånt fint durkslag har jag velat ha länge så jag hoppas på tur :)
Länkar från min blogg så 2 lotter.
Fin blogg du har.
Här har solen visat sig på em, så skönt.
Ha en bra vecka nu
Kram Camilla

Mia sa...

Åh så kul med tävling jag är gärna med och tävlar om det fina durkslaget.

Tar tre lotter är följare sedan tidigare.

Mia

Pilo sa...

Det var ett tag sedan nu och jag ber om ursäkt för det. Givetvis vill jag vara med i din tävling. Vill ha tre lotter.

Ha en fin dag!

Vita små hjärtan sa...

Vad roligt!!! Klart man vill vara med!
Kram Agnetha

Gardenhouse sa...

Klart jag vill vara med och tävla!
Börjar med en lott, fixar resten i morgon då jag sitter vid min dator, hör av mig då det är klart!
Håller nu tummarna för vinst.
Ja visst är det skönt att få tillbaka sin nattsömn, det minns jag.
Var barnvakt i helgen till barn barnet, fast som tur är sover hon hela nättern men vaknar vid 6 trots helg ;)
Ha det gott, kram Sussi

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh jag vill vara med i tävlingen! :)

Jag länkar och blir följare av din blogg!

Linda sa...

Vilken inspirerande fin blogg du har! Vill gärna vara med i tävlingen. Dig kommer jag att fortsätta följa. Säker på att du kommer att inpirera mig.

Pernilla sa...

Jag är gärna med! Tar 2 lotter och länkar här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/05/durkslag-285.html

Unknown sa...

Gud vad roligt! Jag hittade en helt ny blogg idag (ny för mig, alltså)! Och vilken vacker blogg!
Lägger gärna till mig som följare och vill så klart vara med och tävla samtidigt. Länkar från min sida, så tre lotter, tack!

Ha en fortsatt härlig onsdagskväll! Och du lär se mitt namn i kommentarlistan igen ;)

Kram ia

Hemlängtan interiör & design sa...

Hej!
vad roligt att ha hittat till dig!
Jag är med och har 2 lotter, kommentar och länk från mig.
Välkommen och hälsa på hos mig!
♥ - hälsningar
Marie

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Vilket underbart durkslag du lottar ut! Vill jättegärna vara med i din utlottning och tar givetvis alla chanser och kniper tre lotter! Så glad att jag hittade hit, för här fanns ju en MASSA roligt att kika på :))

Ha riktigt fin helg,
kram Marie

Annies Blå sa...

Först hittar man en fin blogg och sen dessutom en fin utlottning :). Jag vill förstås vara med och länkar från min blogg, två lotter alltså. /Annie

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Så fint! Så klart att jag vill vara med!
Är följare sedan tidigare och med kommentar och länk blir det tre lotter till mig!

Kram Mimmi

Titti sa...

Hittade hit av en slump ,så jag passar självklart på att tävla ochså. Jag tar 2 st lotter. & hoppas på tur. Mvh Titti

Hem och Lycka sa...

Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med och tävlar, har lagt till dig på Bloglovin och länkar hos mig.

kram Mia

waldiiiin sa...

Åh, jag är gärna med :)

Anonym sa...

Jag är gärna med o tar två lotter!

Kram/Mira

Hem ljuva hem sa...

Kul med tävlingar, helst när det är så fint pris. Jag länkar, följer och gillar din fina blogg så återkommer fler gånger så klart. 3 lotter..
Kram Anneli

Sirpa sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen!
1 lott /Kram Sirpa

Amanda Sverre sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Amanda Sverre sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har! Jag är gärna med och tävlar, 3 lotter för mig!

Mvh Amanda

Tiol sa...

Klart jag vill vara med och tävla.
1 lott

Kramar från mej //Tina
tina@olandersresidens.se

Felix sa...

Hittade hit via Huset vid ån. Vilken fin blogg du har!

Självklart vill jag vara med i utlottningen av det fina durkslaget. Jag länkar med bild från min blogg och har även lagt till mig som följare via min egen blogg (i stället för Google-följare). Tycker att det är enklare, och jag ser då via min blogg så fort du uppdaterer. Så om det sättet att vara följare duger så blir det 3 lotter...

Försommarhälsningar
Elisabet

evamar sa...

Åh, det är fantastiskt. Jag tar gärna två lotter och en länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2010/may/durkslag-28-maj.html

Mamma Mia sa...

jag vill gärna vinna durkslaget vore jätteskoj det är ju så vackert--

Anonym sa...

Vill jättegärna delta!!
Har också lagt till dej på bl så jag tar två lotter :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Bland muffins och pelargoner sa...

Vilken fin blogg du har, och vilket fint durkslag! (1 lott)

suss sa...

Åh, man blir ju nostalgisk när man ser såna här........ vore verkligen kul att pryda köket med ett nytt "gammalt" durkslag!
= )

sara sa...

Hej.
Jag är gärna med!
Mail: zarah124@yahoo.se

Carita sa...

Vad snyggt! Jag är gärna med!
Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Nina sa...

Härlig blogg du har! Vill gärna vara med i denna fina tävling! Kram Nina

Annica sa...

Jag vill vara med. :D

bloodsband@live.se

Black Iris sa...

Hej på dig!!!

Hittade hit via Gardenhouse.
Jättefint har du det här i ditt krypin.
Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om durkslaget. Det är ju superfint.
Hinner tyvärr inte länka just nu för jag ska till jobbet.

Maidi

Hanna sa...

jag är mer än gärna med! :} skulle vara fint i mitt framtida kök!

kramkram
http://hannapersson.webblogg.se

hannapersson@hotmail.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar och tar en lott!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och vinna
//Sandra
sandrajonsson1@hotmail.com

Anonym sa...

vilket fint. jag deltar gärna!!

mail: litenmentuff@live.com

Emeli sa...

Jag vill vara med och tävla :)

emeli_falk@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Jag provar turen med en lott!

Kram kajsa
kajsaviktoriakarlsson@gmail.com

skogslunden sa...

Hej! Jättefin blogg och fint hus du har! jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag kör hela racet, med tre lotter:)
Hälsningar Jennie

A House With A View sa...

Hoppas ha supertur i din tävling av det fina durkslaget! Jag tävlar med en lott!

Kramiz aka

Made by antiann sa...

Hej!

Jag vill självklart delta i utlottningen. :)

Made by antiann sa...

För en andra lott så länkar jag från min blogg med bilden till din tävling. http://antiann.blogspot.com

Made by antiann sa...

För en tredje lott så har jag lagt dig under "bloggar jag följer" på min blogg och hoppas därmed att du får fler besökare genom min blogg.

Nu är det bara att hålla tummarna!

JoHaNNa sa...

jag vill verkligen deltaga :) har nämligen inget durkslag så den här vinsten skulle vara perfekt :) jag deltar med 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/may/durkslag.html#comment

Anonym sa...

JAG ÄR MED!

vh
Monika
6048gustafsson@telia.com

zaida sa...

Åh jag vill vara med! Behövs verkligen när jag ska flytta hem ifrån och är fattig student. Jag vill jätte gärna vinna, så jag deltar med 3 lotter.
Länk och bild på bloggen: http://zaida.devote.se/blogs/4836788/taevlingar-ii.htm
mejl: zaida_@live.se

ANNIKA sa...

Jag är följare och deltar med 2 lotter i tävlingen och hoppas på lyckan..
gustafsson.57@hotmail.ocm

care69 sa...

Jag är med och tävlar med två lotter!

Här är min länk:
http://care69.blogspot.com/2010/05/28-maj-vinn-ett-durkslag.html

Made by antiann sa...

Såklart jag vill. Trevlig blogg och ett supersnyggt durkslag! :)

Jag hittade smartson idag. Låter otroligt spännande!

Christin sa...

Först och främst vilken mysig blogg :) Och finfin vinst, jag vill verkligen vara med och tävla!

Länkar: http://vill-vinna.blogspot.com/2010/05/ib-laursen.html

Och har lagt till dig på bloglovin så 3 lotter!
Kram
//C

Anonym sa...

Jätte fin blogg!!!
Jag vill gärna vara med i tävlingen och deltar med 3 lotter.

Sussu

Smultronbo sa...

Hej,
Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar så klart från smultronbo så jag tar två lotter.
Kram Camilla

Anna sa...

Hej!

Jag har suktat efter ett likande durkslag länge men aldrig kommit till skott. Vi inviger snart vårt nya kök och det hade verkligen passat bra där!

tar en lott och hoppas på tur

Spacegirl sa...

Jag hoppas på tur att vinna detta fina durkslag. Har länkat i min blogg.
http://spacegirl.blogg.se/2010/may/ta-chansen-att-vinna-ett-fint-durkslag.html

junhe sa...

men vilket sött durkslag! är gärna med i din tävling och håller tummarna för att du ska dra just "min" lott. ha dt gott/ junhe

Therése sa...

Så fint, jag är med och tävlar med två lotter! Länk finns i bloggen! :-)

Kashaya sa...

Jag tar gärna en lott.=)

Stämningsfullt sa...

Hej!
å så fint!
Jag vill gärna vara med och tävla och tar en lott :)

Levis o Vilda sa...

Åh, jag vill såklart vara med o tävla om det superfina durkslaget!
Länkar+lägger mig som följare så jag kniper 3 lotter :)
Kram Mia

Anonym sa...

Hej
Äntligen ett durkslag som inte verkar att tippa över. Har ett totalt värdelöst nu.
HOPPAS att jag vinner.
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Härligheter enligt Erika sa...

Vilken fin blogg du har! Lägger till dig på blogglovin och länkar till tävlingen.
Ha det gott!
Erika
PS Jag lägger upp en tävling ikväll.