måndag 19 juli 2010

Inget litet träd!

Gokväll!
Idag har vi haft hjälp på tomten med att fälla ett träd. Vi har elledningar farligt nära tallen som skulle ner och naturligtvis krånglar jag till det med att vilja såga av det två meter upp i luften. Bästa hängmatteträdet ju ;)

Allt gick iaf väldigt fint med bra hjälp.
Ska bli skönt att slippa kottar och barr!

Nu blir det mera sol på hängmattan och ved till vintern. Lycka!
Ha en fin kväll!
Kram /Milla




Jag har kört stenar till ett senare projekt ;)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det var ett högt träd! Skönt att du får lite mer sol nu! Jaha... va för projekt har du då på gång tro...☺ Ha det gott! Kram Lenita

Lilla gårdshuset sa...

Halloj! Ja vilket perfekt hängmatte-träd *blink*. Men ååååh vad fint erat hus är. Såg bilderna på inlägget tidigare.

Kramis/Heléne

Lisa.L sa...

hittade din webbutik idag och vart så glad :D vilka fina saker och vilka bra priser du har :D TOPPEN ! kram en nöjd kund!

Black Iris sa...

Visst är det underbart att se på när proffs arbetar. Ibland önskar man att man kunde allt själv men det är tur att det finns andra som kan det man inte själv behärskar.

Kram Maidi

Annies Blå sa...

Vad bra med mer sol till hängmattan, det gillar jag ;). Stenarna ser intressanta ut...kanske ett utekök!? Kram/Annie

Kristin sa...

Hej!
Har inte varit så aktiv i bloggvärlden, men ikväll har jag kollat runt här och där. Bl.a botaniserat i dina senaste inlägg som jag missat. GRATTIS till webbutiken!!!!! Har ju självklart varit där och kikat runt lite :) Blir nog snart ett annat "klick" på köpknappen där :)
Ha det så bra!!
Solhälsningar
//Kristin