lördag 28 augusti 2010

Kaklat :)

Hej svejs!
Hoppas ni har det bra. Här jobbas det för fullt med köket. Kaklingen är klar men det fattas fortfarande en del saker för att köket ska bli komplett. Sånt som kräver ett besök TILL på ikea. Inget som kommer att ske på någon vecka än men så småningom får ni se hela köket. 
Jag är iaf supernöjd och äntligen känns det som ett kök. Den rätta köks-laga mat-bakkänslan har inte riktigt infunnit sig förut. Men nu så ;)


Trevlig fortsättning på lördagskvällen!
Kram /Milla

6 kommentarer:

Ellinor sa...

Härligt! Och ett besök på IKEA är ju aldrig fel. Tror jag ska dit i morgon på vägen till en kompis!
Lycka till med fortsättningen i köket och ha en trevlig lördagskväll du också!
Kram
Ellinor

Unknown sa...

Ser bra ut hittills =), ska bli spännande att se resten..

Kram Catta

Barn & Inredning sa...

så fint det blev....
Önskar att jag hade det kaklet i mitt kök.
Får väl ta ännu en disusstion med min man :)

Kram MAlin

Annies Blå sa...

Vad fint det blir i ert kök :)! Sådana kakel kommer vi också att ha, sådana som ger lite tegelstenskänsla! Ska bli spännande att få se resten av köket småningom!

Jag vill nog beställa maja-kalendern, hinner inte fylla i beställningen idag, men de närmaste dagarna lär det nog komma in en beställning :)!

Ha en skön söndag! Kram/Annie

Black Iris sa...

Tänk att få stå där och laga mat. Är det något jag blir avundsjuk på så är det ljusa fräscha kök.
Jättefint får du till det.

Kram Maidi

Unknown sa...

Wow! ser ut att bli jättefint det där! Superfint! Ha det gott. Kram Lenita