lördag 14 augusti 2010

Lekstugan


Välkomna in!

"Barnhörnan" med spisen.






Redskapen står nära till hands i fönstret intill spisen.



"Spionhörnan" med kikare, larm och allt som hör till. Hyllan är den storprinsen själv valde ut och ropade in på auktion :)

Högst upp vid taknocken sitter en knoppbräda för de allra viktigaste sakerna som inte lillebror får nå.



Månadstavlorna finns i min butik. (De kan fås inplastade, laminerade om man så önskar.





Bord, porslin och hyllor är loppisfynd. Spis, matta och stolar gamla.


Perfekt förvaring för allt porslin.




Hej!
Då var vi hemma igen. Skönt med några dagar ledigt innan vardagen börjar.
Jag hittade en hel del nytt till butiken både på barnsidan och bland textilier och porslin.
Även julsaker och smycken är beställda. Sen har jag hittat ett underbart klädmärke som jag kommer att ta in i butiken. Längtar såå tills kläderna dyker upp ;)

Som ni ser är lekstugan så gott som klar. Lite detaljer fattas. Letar bl.a efter en söt gammeldags taklampa. Har ni någon passande till salu så hör gärna av er. 


Trevlig lördag!
Kram /Milla

4 kommentarer:

Lilla gårdshuset sa...

Tihi vilken fin piratstuga *blink*.

Kramis/Heléne

Black Iris sa...

Jag saknar nästan ord, men vilken uuunderbar lekstuga. Så himla mysig.

Kram Maidi

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken lekstuga!
En sån skulle man ha haft när man var liten :)

Ha en trevlig helg! Kram Maria

Mycket annat & lite betong sa...

Så fin lekstugan blev, där skulle man nästan kunna bo!

Spännande med det nya till butiken.

Trevlig helg!
Agneta