söndag 8 augusti 2010

När jag var barn...







...var gult min favoritfärg.

Hej hej!
Här hemma har jag börjat ladda inför formexmässan som börjar på torsdag. Ska bli såå kul :) Nyblom o Kollén har massor av fina höstnyheter! Deras höst/vinter kollektion går nu i grafitgrå, ljusgrå, ljung, sand och odonblå.
Försöker göra klart mina beställningar från mina gamla leverantörer innan jag åker, för att ge tid till att leta nya spännande samarbetspartners på mässan.

Bilderna ovan är tagna i vår friggebod.

Önskar er alla en trevlig kommande vecka!
Kram /Milla

8 kommentarer:

Black Iris sa...

Du får verkligen till de allra enklaste bilder att bli hur vackra som helst.

Kram Maidi

Unknown sa...

Gult är inte fult, supervackra bilder!
Vill också åka till Formex. Har gjort inköp där en gång. Kul men man var rätt trött i huvudet och i fötterna sedan. Hoppas du hittar mycket fint. Måste gå in och kolla i din butik nu.
Ha en fin vecka!
Kram Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack så mycket. Jag blev jätteglad när jag fick veta att jag vunnit den fina skålen

Kram

Mia sa...

Min minsta son har också gul som favorit färg och jag tycker det är en svår färg att få in i inredningen. Men som du gjort i en fin glaskupa var det jättefint.

Spännande med formex, jag skall också gå men för att titta på tyger. Men kan inte låta bli att titta på alla andra fina saker. Jag gillar Miljögården de har mycket fint utan att det behöver vara så dyrt.

Kram Mia

jenni sa...

Vilken dag ska du dit. Jag ska ju oxå dit som du kanske förstår!;>

Det vita dårhuset sa...

Lycka till på formex!
Kramen

Ellinor sa...

Oj, vilken mysig friggebod ni har! Jättefina bilder!
Vad kul att få åka på Formexmässa! Ha det helt fantastiskt bra!
Kram
Ellinor

Vita huset 28 sa...

Hej fina bilder som vanligt, vilka härliga färger det blir till hösten.
Ha de så gott
Kram Camilla