måndag 23 augusti 2010

Nytt!

Aktivitetsbok med vackra Elsa Beskow illustrationer. 69kr



Majas födelsedagskalender.
Söta bilder varje månad. Fin att hänga bredvid barnsängen. 79kr


Hej!



Då var det måndag igen. Skönt tycker jag att komma in i rutiner igen. Idag var jag med Linus i skolan första lektionen. Idag börjar han FÖRSTA KLASS. 21 söta barn är de i klassen. Det är ganska mycket för att vara en liten byskola. Ska bli spännande att höra hur första dagen varit.




Har ni sett vilka söta aktivitetsböcker som kommit in i butiken?! Och den fina månadskalendern med Maja. Kalendern är inte månadsbunden och kan därför köpas och börja användas när som helst på året.


En aktivitetsbok och en ny kalender har införskaffats åt min STORA pojke. På kvällen vid nattning brukar vi gå igenom och skriva upp i en kalender vad som ska hända nästa dag. Fotbollsträning, gympa i skolan, badhuset, kalas eller bara hemmamys. Någonting som uppskattas.

Här skiner solen och nu är det lunch för min del.


Hoppas ni får en riktigt bra vecka! 
Kramar /Milla

2 kommentarer:

Amanda Sverre sa...

Vilka fina saker!

Kram Amanda

Black Iris sa...

Den aktivitetsboken påminner mig om min första skrivbok. Ser nästan ut att vara den i nytryck.
Finfina grejer.

Kram Maidi