onsdag 15 september 2010

Favorit




Hej!
Théhyllan i köket är en av mina favoriter här hemma. Mamsen som börjar lära sig vad jag gillar hittade den för snart ett år sen på en tatillvara-butik för 30-40kr. Vi bor i olika kommuner och det är perfekt att skicka ut henne på spaning ibland ;) Har ni någon favoritmöbel?

-Dricka thé mamma, brukar lillprinsen säga. (Pojkarna har tagit efter mig ;) de dricker grönt koffeinfritt) Gillar era barn thé?

Väggen bakom théhyllan kan jag inte bestämma mig för om det ska vara tapet eller trä? Ska låna hem några tapetkataloger nästa vecka...så får vi se!

Ha en bra dag!
Kram /Milla

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Thé är ju såå gott! Finns ett som heter Mareld, det är min favorit.

Ha en bra onsdag! Kramar Maria

Unknown sa...

Fin hylla, och billig! Min favoritmöbel är mitt stora gamla klädskåp.
Har en liten på 6 1/2 månad, har inte fått smaka på te än så vet inte om han gillar det ;)
Förstår inte hur du menar med trä på väggen, spont? Beskriv gärna, och vilken tapet har du tänkt?

Kram Catta

Mina drömmars hus sa...

Hittade hit via "Det vita dårhuset".

Jättemysig blogg.

Fortsätts så!!
Mina drömmars hus

Annies Blå sa...

Jättefin thehylla du har! Tyvärr är jag riktigt dålig på att dricka the, det blir bara några gånger per år..jag är en riktig kaffemo(n)ster i stället :/.

Svårt att säga hur du ska göra med väggen, trä är ju så snyggt, men det beror på vad det är på de andra väggarna, för mycket trä är ju heller inte bra. Hoppas du kommer på någon bra lösning!

Kram/Annie

Unknown sa...

Verkligen en fin hylla! Va bra att du har en spanare i en annan kommun!! ...ja det borde man ha ☺ Vår äldsta son dricker te (fast nu ä ju han så stor att han inte bor hemma men ändå ☺) o vår dotter dricker ibland, en speciell mintte, när hon känner sig extra frussen o hängig. Men kanske ändå ingen favorit så där. Själv tycker jag om alla möjliga olika sorters te. Ha det så gott. Kram Lenita