fredag 10 september 2010

I valet och kvalet!




Hej mina vänner!
Ja, ni gör det inte lätt för mig ;) Jag har börjat tveka ang. färgvalet på skåpet! Har beslutat att låta skåpet vara ett tag iallafall och känna efter lite till. Gillar ju det grönt och skulle stortrivas med det vitt.
Jag är en riktig velmaja!
Har jag förresten berättat att vi bytt tillbaka till vårt gamla dagis där Loke börjar igen nästa vecka. Jag funderar både en och två gånger men när jag väl bestämt mig brukar det bli bra ;)


Idag har det kommit in två efterlängtade leveransen från bl.a Nyblom o Kollén. Ska fota och lägga in i butiken till veckan. Annars så har vi haft det ganska lugnt här hemma. Vi hade trevligt besök igår och sen passsade jag och pojkarna på att baka lite. Recept på äppelkakan finns i gamla bloggen under "Mat och Bak" om någon vill ha.


Soliga höstkramar /Milla

11 kommentarer:

Levis o Vilda sa...

Ser fram emot att se vad för fint du får in från Nyblom o Kollén! Mumsig äpplekaka...

Önskar dig en trevlig helg!

Kram Mia

Photo by Maria sa...

Det där med att vela känns igen.. Jag är likadan.. Du gör rätt i att vänta med att måla så du är riktigt säker :-)

Äppelkakan ser mumsig ut..

Kram Mia

Handgjorda drömmar sa...

Ser smarrigt ut!
Ska bli kul o se vad du fått för fina saker i butiken.
Har en liten utmärkelse till dig på min blogg...
Ha en fin helg!
kram Marie

Barn & Inredning sa...

Det tror jag du gör rätt i, sug på karamellen ett tag till innan du bestämmer dig.

Den äppelkakan ser sååå underbat smaskig ut.
Ska kolla reseptet och ta och baka älskar äppelkaka.

Ha en fin Lördag Kära du
Kram Malin

Unknown sa...

Tycker du gör rätt i att vänta och känna efter, grön är ju skönt, eller hur?!

Kram Catta

Annies Blå sa...

Vilka godsaker du visar! Jättefina foton, så snyggt att fota äppelkakan på vågen :). Fundera ännu ett tag på skåpet så du inte ångrar dig sedan!
Ha en skön helg! Kram/Annie

Vita huset 28 sa...

Åh jag förstår att du velar ang färg på skåpet. Jag tordes inte råda dig om nåt, fniss, för jag kan också vara en velmaja. Fast jag gillar de grönt måste jag nog erkänna :)

MMMM va är det för gott du visar?
Har börjat med LCHF så jag njuter av dina goda bilder, haha

Ha en skön lördag
Kram Camilla

Mycket annat & lite betong sa...

Klokt att låta skåpet vara ett tag till! Rätt som det är bara vet man hur man vill ha det.

Trevlig helg!
Agneta

Unknown sa...

Mmm.. vilket bakverk! Känner igen mig- har också många gånger svårt att bestämma mig. Tror du gör helt rätt att vänta o se hur du ska göra med det där skåpet. Ha det så gott. Kram Lenita

Black Iris sa...

Förstår verkligen att du velar om färgen på skänken.
Sicken underbar möbel oavsett vilken färg den har.

Kram Maidi

Gardenhouse sa...

Oj så många fina inlägg jag missat här på ett tag, Var finner du alla vackra skåp? Har det inte samma grönfärg som skafferiet? Underbart i vilken färg du än väljer =)
Så fint ert timmer hus blev nymålat och fräscht. Det är något alldeles speciellt med fina gamla hus och alla dess minnen, tänk om de kunde tala...
Kram Sussi