onsdag 13 oktober 2010

Kan ni gissa...


Vad det är för projekt jag håller på med här?











Hej på er!
En av sakerna elektrikern har ordnat då han varit till oss är värme och belysning ute i en bod på gården. Här är jag nu i full gång med att packa upp alla inredningssaker till butiken. Det är skönt att slippa leta i kartonger när jag skickar paket. Det har legat saker överallt här hemma. I sängar, under sängar, i mamsens bastu... Ni förstår röran ;) Tanken är oxå att jag så småningom ska kunna öppna en liten gårdsbutik där jag kan ha öppet några dagar i månaden. Har inget datum planerat så vi får se när det blir :) Jag ligger efter med att fota och lägga in nyheter i web-butiken så det får gå i första hand.
Jag har också varit väldigt dålig på att svara på era kommentarer, hoppas ni förstår, snart blir det lugnare igen och då ska jag se till att svara :)
Många varma kramar /Milla

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad mysigt det ser ut, blir nog en fin gårdsbutik. Synd nog bor jag för långt borta för ett besök så jag får hålla mig till web-butiken.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Ellinor sa...

Önskar att jag skulle kunna besöka din framtida gårdsbutik men det är nog lite långt...
Ingen stress att svara på kommentarer. Bättre att ta det lugnt tycker jag!
Ha det gott och lycka till med alla projekt!
Kram
Ellinor