onsdag 20 oktober 2010

Ljuvligt Juligt

Vimplar från Nyblom o Kollén röd broderad text.
Vimpelslingorna finns även med grå text.
Liten duk/brödduk och förklädesklänning.

God kväll!
Hoppas det är bra med er. Själv har jag gått och blivit förkyld och vimsig (fast vimsig är jag förstås alltid ;). I morse packade jag som vanligt in pojkarna och deras väskor och åkte till dagis/skolan. Problemet var bara att på dagis som är första stoppet hade de planeringsdag och stängt! Visst, jag har skrivit upp det i kalendern men det föll bort under natten :) Det blev en hemmadag med jobb blandat med legobygge.


Vi börjar gå mot jul och det märks på sakerna som kommer in i butiken. Drygt två månader kvar nu..! Men det känns verkligen mysigt när man redan omger sig med all jul. Jag har sååå mycket mer härliga saker som ska fotas och läggas in. Hoppas bli klar nästa vecka så ta gärna en titt i butiken till veckan.

JulKramar Milla

7 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt att vi närmar oss jul. Vilka fina vimplar, såna ska jag nog invistera i till iår.
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Å nu börjar snart nedräkningen till advent, årets mysigaste helg.

Så söta vimplar!

Ha det bäst!
AC

Huset vid ån sa...

Visst är det härligt att vi går mot adventstider....

Nyblom o Kollens sortiment är underbart....

Må så gott!
Kram Therese

Nyanser av vitt sa...

Åh vad fint.
Kram agneta

Lilla gårdshuset sa...

Ja jösses vad man kan vimsa till det ibland;).

Härligt att julen börjar närma sig. Här i småland kom det snö igår. Mellan 5-10 cm redan.

Vimplarna är fina från Nyblom & Kollén.

Kramis/Heléne

My kids' Mom sa...

Vilken fin blogg! VAd inspirerad jag blir och vilken talang du har!

Har du en butik ocksa eller gar det bara att handla via internet?

Mvh MK

Mina drömmars hus sa...

Hej igen!
Behöver hjälp med ett val, slänger ut mina funderingar till alla på min blogglista!

Titta in om du har lust!

Trevlig helg
AC