måndag 25 oktober 2010

Tips tack o veckan vara!


Hej!
Hoppas ni haft det bra i helgen :)

Förutom en loppisrunda har vi hunnit plocka in alla leksaker och utemöbler så nu kan snön komma (även om jag helst väntar ett tag till)!
I fredags var Linus på sitt allra första "riktiga" disco. I skolans gympasal var det riktig discostämning med mysbelysning, bra musik och godis o läskförsäljning. De var de äldsta barnen på skolan som ordnat allt med hjälp av sina föräldrar. Det blev tydligen inte så mycket dans för Linus men skoj hade det varit :)

Jag skulle behöva lite hjälp.. Jag håller på att piffa till det i badrummet. Är det någon som har ett bra tips på hur man fäster en vepa på kakel om man inte vill göra hål i kaklet? Nu sitter den uppe med häftmassa så den lär nog snart rasa ner. Tycker vepan och texten passar så bra där ovanför badkaret. Jag Älskar verkligen att bada! Det är avkoppling :)

"Veckans vara" är kortlekar i butiken som nu kostar 49kr istället för 69kr.
Ett bra julklappstips! Varan skickas fraktfritt inom Sverige! Titta gärna in i butiken där ni kan välja mellan flera olika kortspel.
Hoppas ni får en bra vecka :)
Kram /Milla

1 kommentar:

Mina drömmars hus sa...

Hej!
Du kan köpa gummiploppar son är avsedda för kakel med hängare på. Tror att dom finns på Lagerhaus. Sen kan du göra ett litet hål med ett hålslag som du kan hänga i.
Hoppas du fattar vad jag menar!!
Lycka till!
AC