onsdag 1 december 2010

En dag med mycket värme.



Idag har mormor hjälpt till med pojkarna. Jag hittade ett presentkort för någon vecka sedan som jag glömt bort. Idag fick jag användning för det. Jag har varit på SPA :)
Solat, fått Massage, Bubblat, Bastat och myst i fulla drag :) 
Skönt att ladda batterierna såhär innan jul. Efter mitt Spa-besök lånade jag några ljudböcker på biblioteket. Jag har nyss upptäckt hur bekvämt det är med just ljudböcker. Vid längre sträckor i bilen, när man vilar på spikmattan eller bara behöver koppla av en stund i sängen. Riktigt trevligt!


Nu ska jag hänga en tvätt innan jag kryper ner i sängen. Lite nytta måste man göra också ;)
Ha en skön kväll! /Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad härligt att bara rå om sig själv, något man borde göra oftare. Är nog många av oss inte unnar sig själva lite lyx i vardagen.
Hoppas du hann ladda dina baterier, kram Ing-Britt

Jen sa...

Åååå..vad härligt det där lät. Hoppas att du får en mysig torsdag Kram jen

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh så underbart skönt! Kan vi alla behöva särskilt nu före julstressen:)

Kram Susanne

Annies Blå sa...

Hej Camilla :)! Det är en stund sedan jag tittade in här senast, lika tidsbrist som alla andra :/. Vad jättemysigt du har det i din lilla butik :), skulle jag inte bo så långt borta skulle jag absolut göra ett besök!
En spa-dag låter härligt, det är du garanterat förtjänt av :).
Kram/Annie