fredag 17 december 2010

Kan aldrig bli fel med fredagsmys ;)



Vad tycker ni om min gardinstång :) Trästaven har hängt med ett tag och jag känner faktiskt ingen brådska att byta ut den. Vet ändå inte vad jag vill ha istället..


Den halvfärdiga kistan däremot ska snart målas klart. Fötterna/foten (eller vad det kan tänkas kallas) ska även dom få bli vita. Tänk vad mycket halvfärdiga projekt det finns att ta tag i ;)


Här har vi lillkillen som läser en bok. 


Hej!
Då var det fredag :) Vad fort dagarna har gått de sista veckorna. Är ni klara med julshoppingen? Här är det mesta klart. Riktigt skönt att kunna ta det lugnt! Nu är det mest pyssel och fika som gäller på ledig tid :)
Fredagsmyset idag blev chokladglass och mintströssel. Såå gott! Bara älskar choklad i alla former, även om jag är begränsad till mjölkfritt! Och Robinsson har vi såklart tittat på. Väntar nu med spänning på finalen :)
Fr.o.m imorgon (lördag 18/12) har butiken öppet varje eftermiddag mellan kl.16-19 t.o.m. onsdag 22/12. Torsdag 23/12 kl.11-15.
Välkomna in för en titt på stora som små klappar.
Fredagskramar /Milla

5 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Oj vilken fin blogg jag hittade på! Vart ligger butiken? lite nyfiken bor också i dalarna.
Ha det bra

LIVSGLITTER sa...

Mysig blogg! Vart någonstans i dalarna finns butiken? Bor i dalarna jag med=)
ha det bra

Unknown sa...

Inte färdig men, men iaf nästan. Endast ett par klappar kvar att skaffa och maten förstås. Ska fixa gottebordet i helgen :).
Vad söt din kille är när han sitter där och läser.
Ha de bra, kram Ing-Britt

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!
Fina bilder!
Visst har du rätt att man kan ha så många halvfärdiga jobb men det är ju alltid roligare att börja med nått nytt! :)
Eller hur?
Ha en bra kväll!
Kram

Syster och Jag sa...

Va fint, fredag är nog den bästa dagen på veckan då vet man att man har hela helgen framför sig!
Ha en fin 4e advent kram
Sandra