torsdag 13 januari 2011

Köket Januari 2011

 
Kuddar, lapptäcke, lyktor, linne duk/handduk från butiken.
Ser ni vad fint det hade varit med pärlspont på väggarna ;)
Hej!
Det har smygit sig in lite linne i vårt kök. Det känns riktigt skönt att kasta ut julen och se framåt mot våren! 

Ja, jag skulle ju berätta om min sittning hos en "häxa". Kan säga att det var riktigt intressant, mycket stämde och jag fick kontakt med två släktingar som gått bort. De hade med sig varsitt budskap till mig. Tro´t eller ej, jag gör det och skoj var det :) Jag är en skeptiker i botten och måste bli ganska övertygad innan jag är säker på vad jag ska tro. Värt att testa om ni har intresse..

Imorgon blir det en helgbukett med vita tulpaner och lite firande av min födelsedag :) 
Go´nattkramar /Milla

5 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vilka fina färger du har i köket:)

Det där med häxan lät intressant. Jag är en av de där som tror på andar...

Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen!
Vad fint du har i ditt kök, linne bryter av det vita så bra.
Låter spännamde det där med häxan. Jag har velat gå till en sån många ggr men törs inte riktigt.
Kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Underbart fint i köket.

Oj jag ryser, låter spännande med en häxa.

Grattis i förskott och ha en härlig fredag.
AC

Vit dröm sa...

Vilket underbart kök :)
Grattis på födelsedage! ♥
Hoppas du får en riktigt fin dag med ett och annat paket!
Kram Anna

Marie Söderberg sa...

Hej:)

Underbart kök du har!!
Mycket spännande med häxan:))

Har nu blivit en följare av din underbara blogg=))

Ha en mycket trevlig kväll!
Kram Christina