onsdag 19 januari 2011

Nytt i badrummet!

Kommod ärvd, pall loppis, handfat, kran o vägglampa ikea, spegel o handdukskrok min butik.
 
Hej!
Igår kväll kom vår spegel upp i badrummet så nu kan vi kamma till morgonfrillan ;) Fodren runt dörren är också på plats. Nu är det bara foder runt fönstet kvar där inne, innan vi kan ringa rörisen och få vatten draget till badkaret. (Vill sätta upp foder först för att se var kranen sitter bäst på väggen)
Till vänster om kommoden försöker jag komma på något bra sätt att dölja fula rör. Visar mer då jag kommit på hur vi ska ha det.
Handtaget på dörren ska så småningom bytas ut och bänkar ska upp ovanför tvättmaskin och torktumlare.

Nu dax att redigera några bilder som ska ut i annons..
Trevlig kväll! /Milla
Ps. Spegeln finns bara att köpa i gårdsbutiken. Krokarna kommer ut i nätbutiken nästa vecka.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Åh vad fint du har det! Kram Camilla

Photo by Maria sa...

Så fint på er toalett.. Spegeln passar ju perfekt där och kommoden är ursnygg..

Kram Mia

Unknown sa...

Så fint ni har i badrummet, bara älskar din kommod. En sådan spegel i modell större skulle jag vilja ha i min hall men dom kostar så mycke så då får jag allt fjäska länge för gubben ;).
Kram Ing-Britt