lördag 26 februari 2011

Baksmälla

Vilken härlig röst hon har, Petra!

Hej!
Igår var jag och storprinsen jämnåriga. Vi var på Tropicanaland i Gävle och jag kände mig som 8 år när vi flög runt i strömmarna och vattenrutschbanan. :O) Och lillprinsen var så duktig i sin flytväst. Det var inte så stort och passade oss perfekt. Lek i vattnet, ett mysig fika och sen lyxade jag till det med att kliva upp före killarna. Bastade, gjorde inpackning i håret och sminkade mig i lugn och ro.
Sen blev det shopping i Valbo för Linus. Ett par nya snygga skidbyxor, ett nytt  tv-spel och godis till hemresan. En bra start på sportlovet :)

Tillbaks till verkligheten! Dax att ta tag i ett berg av tvätt. Till tonerna av September. Har aldrig lyssnat på Petter förr men älskar deras låt baksmälla. Efter "Så mycket bättre" har jag fått flera nya favoriter.

Senare idag ska vi ta oss in till Mora och vimla runt bland alla tjejvaseåkare.

Hoppas ni får en härlig lördag!
Kram Milla

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Låter som ni haft en riktigt mys...

Jag har lyssnat på Petter mycket & är en favorit här hemma.
September därimot har jag inte lyssnat på värst mycke. Men efter "Så mycket bättre" har hon fått en plats i mitt hjärta. Och hon är ju sååå snygg denna tjejen!!

Ha en fin fin dag
Kram Malin