fredag 18 februari 2011

"Forget me not" på väggen

Linus favorit "förgät mig ej" blev riktigt söt på köksväggen. Jag har gjort det själv och visst är det lite snett och så men lika glad är jag för det :O)
Ovanför kökssoffan ska jag sätta upp några finfina saker, måste bara målas först. Sen får ni naturligtvis se.

Det känns mycket mer ombonat nu. Är riktigt nöjd! Skåpet som skymtar till vänster ska jag måla vitt och göra om till garderob. Passar det inte vårt sovrum kommer jag att sälja det i butiken. Ifall någon är intresserad..


 Hej!
Då var det härlig fredag som betyder att det är helg och en hel massa skoj :) Danskurs i Orsa och Temadagar i Vika om hälsa och inredning där jag ska vara med på söndag med mitt företag. 

Ikväll väntas Fredasmys med pojkarna och Let´s Dance som är ett av mina favoritprogram :)

Önskar er en fin fredagskväll!
Kramar Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fint det blev, jag gillar verkligen den tapeten.
Ska du måla det fina skåpet jag som tycker det va såå fint med sin gröna färg. Fast vitt är ju aldrig fel och passar överallt.
Ha en bra fredag, kram Ing-Britt

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad fint med en ljus fondvägg med lite mönster på. Duktig du är som tapetserar själv, jag brukar göra det ibland jag med. Det går med tungan rätt i mun.

Ha en trevlig Fredag

Kram Teres

Mina drömmars hus sa...

Det blev så fint!!!
Tänkte just vad är det för tjusigt skåp som skymtar. Kanske finare i vitt. Det mesta blir ju det av någon underlig anledning.
Ha en riktigt mysig fredagskväll!
Kram
AC

Levis o Vilda sa...

Verkligen härlig tapet! Hoppas skåpet får plats i ert sovrum, vore ju för trist om du skulle göra dig av med den skatten : )

Härlig fredag!

Kram