torsdag 24 februari 2011

Utlottning!


Heej!
Nu är det två år sedan jag började blogga.
Det tänkte jag fira med en liten tävling :)


Vinsten ser ni här ovanför. En charmig korg med handtag, tre kryddburkar och ett smarrigt grönt thé innehållande jordgubbar med mjölk och solros.
Länka med bilden i det här inlägget från er blogg och lämna en kommentar här under i kommentarsfältet så är ni med och tävlar!
Tävlingen pågår t.o.m. söndag den 13 mars.

Ikväll var vi bortbjudna på middag. En underbart god älgkorv stod på menyn! Hemgjord kladdkaka och glass till efterrätt :)

Tack A-K och B för en fin kväll med god mat och trevligt sällskap!

Kram /Milla

58 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, jag som blev så förtjust i dessa kryddor häromdagen. Såg så läckra ut.
Jag är gärna med i utlottningen och länkar från mig

Håller tummarna nu

Kram Teres

The House of Antoinette sa...

Åhhh, det ser trevligt ut!!! Såg kryddorna i tidigare inlägg och de är verkligen så fina!!!

Självklart vill jag vara med i din utlottning.

Länkat och klart samt hoppas på TUR!!!

Kramar Anette

Unknown sa...

Härligt att få bli serverad en god middag ibland.
Klart jag vill vara med och fira dina två år i blogglandia genom denna tävling.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Felix sa...

Grattis till de två åren! Vilken söt korg! Jag länkar från min blogg och är gärna med och tävlar, tedrickare som jag är. Kryddor går ju alltid åt också. Snart fyller jag år dessutom, så det skulle passa perfekt med en vinst... ;-)

Vinterhälsningar
Elisabet

Photo by Maria sa...

Och jag är med :-) Fina vinster så det vill man ju inte missa..
Länkar så klart från min blogg..

Kram Mia

Photo by Maria sa...

Fast en fråga.. Hur länge varar tävlingen??

Kram igen :-)

Pajupirtin Kaisa sa...

Jag Gratulerar Dig Milla ♥! Du har en fin blogg. Bilderna är so söta och jag har fåt många tips från dig. Tackar och kramar!
ö:Kaisa

Therese sa...

Åhh vilken underbar korg som skulle passa perfekt i mitt kök..=) Har länkat till dig från min blogg.. Ha en fin fredag..

Anonym sa...

Bra med kryddor när jag ska laga mat.

Håkan K

Anonym sa...

Klart jag önskar en lott

Håkan K

Johanna.S sa...

Grattis på två års dagen!!
Alltid lika kul med tävling, jag har länkat från min blogg. kram Johanna

Siw sa...

Hej Camilla!
Vilken fin vinst! Och grattis till de två åren. Har länkat och vill gärna vara med och tävla!
Kram!

Doppa.nu - Amanda sa...

Åh, jag är gärna med i utlottningen! Länk på min blogg såklart :) Kram!

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med!Länk ligger från min blogg.
Trevlig helg önskar jag dig!

Kram Cathrine

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh nu blir jag så glad:) Dessa fina burkar och korgen och jaaa jag vill vara med och tävla, länkar såklart. Håller tummarna sten hårt!

Kram Susanne

bakom berget sa...

Grattis till dina två år med bloggen! Vilken fin utlottning du har ordnat. Här vill jag vara med. Ska genast fixa en länk.
Ha en trevlig helg! Kram Åsa.

Vita huset 28 sa...

Grattis till 2 åringen :)
Klart jag vill vara med i din utlottning. Länkat o klart!
Ha en skön vecka med barnen.
Kram Camilla

Jessica sa...

Trevligt att gå bort på middag :)
Kryddburkarna är så fina, så länkade till dig och är med och tävlar :)
Ha en fin helg!

Helena sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar!
Länkar från min blogg!
Kram Helena

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Självklart är jag med och tävlar :) En helt underbar korg med smått och gott!

Länkat på min blogg här
http://eeeileme.blogg.se/2011/february/tavling-korg-med-smatt-och-gott.html#comment

Kram från oss!

C De-sign sa...

Åh så fin vinst och GRATTIS till bloggåren! Visst vill jag vara med, jag har lagt in bild och länkat! Nu återstår att hålla tummarna!
Kram fr C

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Fin blogg du har,är gärna med och tävlar!! Kramiz<3
lotta.k3@spray.se

Annas tipsblogg sa...

Åh detta vill jag verkligen vinna:)
Har länkat på högersidan av min blogg:)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/13-mars-vinn-korg-med-gott-innehall.html

Spacegirl_@spray.se

Drömmar och Verklighet sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :) Jag har så klart länkat! Vilken fin blogg du har, första ggn jag är här, jag kikar runt lite.

Trevlig kväll önskar Anna

ejmis sa...

Jag är med!!
=)

http://ejmis.blogg.se/2011/february/tavling-16.html#comment

En helt vanlig Isabell sa...

Jag är såå gärna med! Vilken toppentävling, kryddorna vill jag verkligen testa och theét lät jättegott :-)

Här är min länk: http://belllybus.blogg.se/2011/march/en-korg-kryddor-och-the.html

Hoppas! :-) Och min mail förresten: bellybus@hotmail.com

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna! :) Länkar.

Lena/isklockan sa...

Hej. vill gärna vara med i din fina utlottning. Jag har länkat.

Kram

Therese sa...

Jag är gärna med i utlottningen av de fina priset! Har länkat på min blogg.

Mvh // Therese

Växthusmadam sa...

Gratulerar på 2-års dagen! Är gärna med och tävlar och länkar från mig blogg!
Ha en skön helg önskar
Växthusmadam

ingrid sa...

Jag är gärna med i den här härliga utlottningen och har länkat på min blogg:

http://p0llys.blogg.se/2011/march/jag-tavlar-om-en-korg-fylld-med-gott.html

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/03/13-mars-vinn-en-korg-med-kryddor-och-te.html

care69(at)live.se

Sofia sa...

Jag är gärna med :) jag har länkat dig på min blogg

http://rockferries.blogg.se/2011/march/jag-tavlar-om-en-korg-fylld-med-gott.html

Lillan sa...

jag är gärna med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/march/kryddor-te.html

mail: litenmentuff@live.com

liselotte sa...

Hej, är jättegärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/03/korg-med-kryddor-och-13-mars.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Tea Lady sa...

Oj vilken fin korg! Jag vill gärna vara med och lägger in en länk på min blogg.

Kram
Lena

Emma sa...

jag är med! :D

http://emmaas.tk

Jessika sa...

Ja e me o tävlar !! :D

Länkat här: http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/march/korg.html

jag_jessika@hotmail.com

Anonym sa...

Den vinsten vill jag ha!

mari.utan.e@hotmail.se

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och tävlar om den här. Så mycket gott! :)

+ länakt på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/march/en-korg-fylld-med-gott-133.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Unknown sa...

jag är gärna med och tävlar: http://mazarinrebus.blogspot.com/2011/03/13-mars.html

Mandelhjärta sa...

Vilka fina saker du lottar ut! :)
Jag provar gärna lyckan, och håller tummarna...
Trevlig helg!

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/vitadrommarochoklad-13-mars.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

tusse sa...

Jag är jättegärna med

har tipsat här: http://tussexx.blogg.se/2011/march/fylld-korg-133.html


tussex@hotmail.com

Marie sa...

Hejsan....vill gärna vara med i din utlottning....länkar givetvis.....så 2 lotter för mig. Ha en fortsatt trevlig helg

Marie

Unknown sa...

Hej!

Jag vill gäääärna vara med och tävla! Superfina priser ju!
Lägger upp en länk med så fler hinner hit innan söndag!

Ha en härlig fortsättning på helgen!
Kram ia

Rosor och ruiner sa...

Grattis till 2 år med blogg! Härlig tävling som jag gärna är med i!

tynderöhemmet sa...

Hej!!
JAg vill väldigt gärna vara med och tävla.
Jag länkar oh håller tummarna för att jag vinner!!
Tack för en härlig blogg
Kicki

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fin blogg du har. Legger meg til som følger hos deg.
Klem fra meg

Made by Ina sa...

Jag är gärna med och tävlar om dina priser.
Korgen kommer att passa super i mitt skafferi.
Flyttar till mitt nyinköpta hus den 28 mars som vi kommer renovera i den lantliga stilen.

Kram Marina

Erika Wilhelmsson sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat om tävlingen på min blogg: http://testarturen.blogspot.com/2011/03/harlig-blandning-133.html

Hoppas på tur. Åh så fina kryddburkar verkligen!!!

Hälsningar
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Pockethexan sa...

Waow, jag vill verkligen vara med i din tävling o kunna vinna de spännande sakerna o den fina korgen!
Jag länkar till dig ifrån min blogg o du är välkommen in hos mig för att få el. lämna boktips!
Kramis ifrån Pockethexan själv
<:D

Ellinor sa...

I vanlig ordning så glömde jag anmäla mig till tävlingen. Men bättre sent än aldrig!
Ellinor

Stina sa...

Halloj!

Jag vill vara med (länkar).

Trevlig kväll!
Stina

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan Milla!
Jag hittade dig nyss och gillar din blogg och webbutik.
Jag är gärna med i din fina tävling, älskar te:-)
Länkar såklart!
Kram Susanne

Carola L sa...

Jag är med och har länkat

Länk: http://mammamuh.blogg.se/2011/february/bloggtavlingar-i-mars.html

carola(at)officefixarna.com

evamar sa...

Grattis på "födelsedagen"!

Jag är gärna med och tävlar om de läckra vinsterna:

http://evamar.blogg.se/2011/march/korg-mm-13-mars.html