fredag 29 april 2011

Sommarfeelings!

Vackert gammalt skrivbord och stol, ärvt efter gammelmorfar.



Hej!
Äntligen är båda mina små prinsar hemma igen :O)
Jag och storprinsen blev ju bjudna på en kryssning och kom hem sent igår. En tur med Birka Paradise. Bäst var helt klart badet tyckte grabbarna och allt godis i taxfree butiken ;) (Hann inte med något mer inlägg innan vi for)
Tror allt att Lillprinsen saknat sin mamma. Jag har fått pussar och kramar i massor hela kvällen :) Och han har frågat sin storebror flera gånger om han mår bra. En omtänksam liten kille.

Jag har inte sett någon väderrapport men hoppas på lite finväder även imorgon då vi är bortbjudna på grillat i Vika :) Mums, älskar verkligen grillat!

Trevlig helg på er alla!
Kram Milla

5 kommentarer:

Lotta sa...

tack för att du delar med dig av din sommarinspiration. Här i skellefteå har våren just brutit ut. Kram Lotta
Titta gärna in till mig me.

dagdrömmar i vitt sa...

Vad gald jag blir för din skull, härligt med huset fullt igen :)
Visst är det gulligt när de små visar känslor.
Önskar dig en härlig valborg:)
( Fina saker på ditt bord )
Kramkram / Nettan

Unknown sa...

Skönt med en liten tripp då du fick ängna all din tid åt bara en av pojkarna, det brukar uppskattas. Nästa gång kanske det är lillprinsens tur :).
Vilket fint skrivbord du har ärft.
Önskar dig en bra valborgskväll med gott grillat och trevligt umgänge.
Kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Härligt med en liten tur själva..
Klart han saknade er :-)

Ha nu en fin Valborg..

Kram Mia

Anonym sa...

Snälla, kan du inte skriva ner hur man gör när man ska måla om ett gammalt loppasfynd. Vilken vit färg ska man använda och hur går du tillväga? Superbra blogg!