tisdag 17 maj 2011

Bultande hjärta

Finaste porslinet från Västergården.

Hej!
Idag har det varit möten hela dagen. Jag har åkt fram och tillbaka mellan ön och Mora. Puh!

 På eftermiddagen hade vi ett litet skådespel utanför köksfönstret. Grannens lilla svarta katt satt högst upp på taket till deras stora lada och kunde inte komma ner. Det slutade iaf bra. Granndamen tog en lååång stege och klättrade upp på taket och plockade ner katten som hakade fast sig på hennes rygg. Det såg allt lite kul ut ;) Det skulle vart jag det med min höjd rädsla. Nej, då hade nog brandmännen fått plocka ner lilla missen..


Och vet ni vad vi har på vår gård? Världens sötaste lilla igelgott :O)

Nu dax att sussa lite!
Kram Milla

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilket otroligt snyggt porslin, enkelt och det gillar jag..

Stackars kisse, tur att grannkvinnan kom till räddning..

Ha nu en fortsatt fin dag..

Kram Mia

Bella sa...

Vilket fint porslin från Västergården!!

Hi hi, vilken kul historia om katten, kan tänka mig att det såg aningen roligt ut att titta på, men jag hade inte heller velat varit den som klättrade på stegen...

Hoppas du får en mysig tisdagkväll

Kramar Bella

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

jag ÄLSKAR porslin ialla dess former och nu blev jag förälskad.FINT
kram gabriella

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Jag älskar verkloigen porslin i alla dess former och nu vart jag KÄR:: trevlig kväll
kram Gabriella