fredag 20 maj 2011

Dagens me :)

 Här ser ni en skymt av sängen som lillebror ska få sova i. Den får stå i vårt sovrum tills han får flytta in i sitt.

Dagens på jobbet: topp från Kapp Ahl,  jeanskjol Stil, tights b. young

Tjingeling!
Fredagen är här och jag hoppas ni alla mår bra :O)

För två veckor sen, en fredag, gick jag in på Kapp Ahl för att handla en jacka åt äldsta sonen. Framme i kassan kommer jag på att jag ska fråga om de behöver extra personal. Jag får prata med chefen på kontoret. Jag har ju inga papper med mig så det blir anställningsintervju direkt på plats och tre dagar senare, på måndag för snart två veckor sen, började jag jobba extra. Det är såå skoj :O) Supertrevliga arbetskollegor.
Det blir några dagar varje vecka och det känns alldeles lagom just nu.


Här ser ni jackan som gjorde att jag fick ett extra jobb ;) Den är av märket Woxa 720 som är lite dyrare (för att vara Kapp Ahl) och Linus gillar verkligen deras snowboardmärke. Köpte även täckbyxor i det märket i vintras och de har varit jättebra.

P säger att jag alltid är sugen på så konstiga saker. Inte chips och läsk som andra på helgerna. Just nu, smarriga svarta oliver och fetaost :O)

Ha nu en riktigt mysig fredagskväll!
Kramar Milla

6 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Grattis till jobbet, vad kul och vad bra att du vågade fråga.:)
Och kläder helt i min smak!!
Du är jättesnygg :)
Ja jag knaprar just nu på blockchoklad... Kanske inte det alla äter heller. Mn jag tycker en bit är gott. Och så rostade majskorn.
Önskar dig en härlig kväll Kramkram / Nettan

Det vita dårhuset sa...

Och en jädrans snygg dagens mamma =)!!!

Ellinor sa...

Grattis till nya jobbet! Kan tänka mig att det är perfekt att rycka in lite då och då! Lycka till!
Kram
Ellinor

Unknown sa...

Men så roligt, grattis får man nog säga till nya jobbet.
Spontanitet lyser nog om dig och det är ju posetift i karriärs syfte.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Snygg outfit :-)

Vad kul att du fick lite extrajobb på Kapp Ahl :-)

Njut av lördagen..

Kram Mia

Johanna Stålros sa...

Vilken jättefin vit topp- tack för tipset. Trevlig helg/ Johanna