tisdag 10 maj 2011

Green turns white


Hej Hallå så här på kvällskvisten!
Hoppas ni mår bra.


Idag fick jag åka och hämta hem en liten pojke från skolan som kräktes. Fy bubblan! Men det gick över fort. När vi kom hem bäddade jag ner honom i en solstol i skuggan där han somnade och när han vaknade var det över. För kan man jaga fjärilar, hoppa studsmatta och busa så är det nog ingen fara ;) Han får ända stanna hemma imorgon och se till att äta ordentligt igen.


Här kommer lite pics på mitt gröna skåp i köket, som när lusten och orken infinner sig nu ska bli vitt. Har bestämt mig och är helt säker :O)


Kan allt se det vitmålade skåpet framför mig med en vit stående råplansvägg bakom :O) Najs!


Är såå trött ikväll så nu ska det bli skönt att sova.
Nattiskramar Milla

5 kommentarer:

Ellinor sa...

Hmmmm... ja, har du bestämt dig så har du. Jag tycker fortfarande att färgen är helt underbar! Men det blir så klart fint vitt också!
Kram
Ellinor

dagdrömmar i vitt sa...

Vad skön för lillen att han friskna till fort, och fick lite sol på näsan också :)
Vilken charmigt skåp. Kommer bli kanonfint.
Önskar dig en härlig dag!!
Kramkram / Nettan

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Kanonfint grönt skåp.. :) men vitt är ju alltid fint! Hoppas lillkillen mår bra idag. Ha en skön onsdag! Kram Tilda

Joans Country Living sa...

Är du nu helt säker? ;o) Den gröna nuance är super flot!! ;o) Kram Joan

Pilo sa...

Skåpet är även vackert som det är :) Krya på den lille.