måndag 2 maj 2011

Sköna Maj

Nån som behöver en garderob??
Isåfall har jag en till salu HÄR. SÅLD!!!!

Hello!
Den riktiga sommarvärmen försvann.. och våren kom :)

Påsklovet är slut och idag är vi tillbaka i vardagen med skola, dagis och jobb. Men vilket lov vi haft sen. Vi har varit ute i stort sett från morgon till kväll så att det nu är lite kyligare väder gör inte så mycket. Den sol jag fått på mig räcker som energi i minst en månad framöver :O)

Idag är det dax att gå igenom deklarationen. Annat som måste fixas idag är paketinslagning tills imorgon då Linus fyller 8år. Pojkarna brukar alltid få sina paket i sängen på födelsedagens morgon. Så även imorgon.

Nej, dax att fortsätta!

Tack för att ni tittar in  och tack till er som lämnar kommentarer 
Ha en toppendag!
Stor kram Milla

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Milla!
Så du sälja din fina kassapparat. Blir det för trångt i butiken? Skulle verkligen behöva fler garderober här hemma men blir lite långt att åka.
Skickar med ett stort GRATTIS i förskott till din stora kille.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

dagdrömmar i vitt sa...

Önskar dig en bra dag ( med deklarationen ) fniss
Är det jag som är helt snurrig eller har du gjort om din sida ;)?
Kramkram / Nettan

Photo by Maria sa...

Ja den garderoben hade en av barnen behövt men nä, liiite långt att hämta hem ;-)

Deklarationen fixade jag i lördags, höll på att glömma..

Ha nu en fin tisdag med fin födelsedagssång..

Kram Mia