måndag 30 maj 2011

Tipselitips igen!

 Kommod arvegods, lampfot och skärm från Åhlens, hjärta hemsytt, hylla från Julias vita drömmar.

 Kruka från On Interiör. Det ljusblårandiga bandet har jag själv knytit på.


 Ljuvlig fjärilslavendel.
 Ett litet tips till er idag är att Åhléns har 25% rabatt på alla lampor och tillbehör veckan ut.

Åh, vilken skön dag jag haft idag :O)
Började dagen med en massage av en ny terapeut här på ön. Perfekt att slippa åka in till stan.
Veckan och helgen har varit intensiv med mycket jobb, barnkalas, medeltidsveckan i Leksand, fotbollscup och personalfest så idag tar vi det lugnt.
Det är bara Linus hemma och vi skippade både fotbollsträning och annat inplanerat.
Istället har vi gjort toast, badat (med mysig lavendelolja som fortfarande sprider sin doft i huset :) och sett på tv. Bara slappat med andra ord :)

Det har oxå hänt en annan rolig sak :O)
Jag har blivit utvald som en av 20 finalister om Dalarnas bästa bloggare 2011.
Gillar ni min blogg får ni gärna rösta HÄR. De är så många yngre duktiga bloggare så chansen är nog inte alltför stor.. En gång per dygn kan man iaf rösta och röstningen pågår fram till 19 juni :)
Nu, en liten kvällspromenad och sen kvällsmums med det som jag aldrig kan få nog av. Varma hjortron och chévre getost.

Måndagsmys på er alla!
Kram Milla

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, jag som ska ner på Åhlens imorgon har jag tänkt. Måste kika på lampavdelningen en sväng då.

Vad roligt att du är med i tävlingen om bloggare. Då ska jag kika in...

Kram Teres

du är det viktigaste ditt liv! sa...

Halloj! Hittade dej via DD´s bloggtävling! Åsa (Bergqvist) har oxå berättat att du har en liten gårdsbutik och att du bloggar!
Verkligen mysigt och charmigt, både huset & bloggen! :)
Ha det gott!
Kram Jennie Dala-Järna (Tu1a ;))

ps. sjävklart ska jag rösta! :D