måndag 20 juni 2011

Övervåningen & måndagsmys

Målning pågår på övervåningen och naturligtvis kan jag inte hålla mig ifrån att se hur mina mattor och kuddar gör sig :O) Jag kommer inte att orka/hinna få upp råspont på väggarna innan midsommar så därför målas väggarna så länge med en billlig vit färg. Väldigt onödigt kan tänkas men jag kan heller inte bestämma mig för liggande eller stående spont så tills vidare får det vara. Vill hinna känna efter så jag slipper göra om (har ju hänt några ggr med alltför snabba beslut ;) Hihi



Hallihallå Måndag!
Ledigt heela dagen och här bär det av till Sportys lekland i Falun med grabbarna. Och kanske en och annan loppis på hemresan ;)

Ses snart igen. Önskar er alla en toppendag!
Många kramar Milla

2 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Då är vi precis lika du och jag, och säkert fler där till :)
Kan ju inte låta bli att plocka fram saker för tidigt,man är ju såå nyfiken.
Min farmor sa alltid: Jag är inte nyfiken jag vill bara veta. Den lever jag efter, ler.
Ha en härlig dag i Leksand.
Dit ska min kollega snart på hockeyläger, eller hennes grabb ;)
Kramrkam / Nettan

Photo by Maria sa...

Det är ju snyggt vilket som vad det gäller liggande eller stående spont, du väljer rätt vad du än väljer i mitt tycke..

ha nu en fin och rolig dag tillsammans med dina grabbar..

Kram Mia