lördag 18 juni 2011


Regn & Rusk
Ja, inte är det lätt att bygga staket när det bara regnar!

Får nog sätta plastband runt resten av gården tills staketet är på plats för att hålla rådjuren borta. Finns det förresten plastband nu för tiden? Vet att vi hade sånt när jag var liten. Hm, undrar vart man kan få tag i sånt? Någon som har en aning? Rött som staketet vill jag ha.

Nu ska jag ut i regnet och sätta nät runt vinbärsbuskarna för fåglarna smaskar redan på buskarna.

Trevlig Lördag alla bloggisar!
Kram Milla
Som ni ser har vi gjort det ganska högt. Perfekt tycker jag :O)
På baksidan går den gamla grusvägen förbi nära huset så det blir bra med lite insynsskydd och för att hålla lillebror på gården.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kommer bli perfekt runt ert hus, jag gillar höjden på det.
Här har vi mellan skurarna sol just nu så jag tror nästan varje granne är ute och klipper gräsmattan så även min man ;).
Hoppas sommaren snart kommer tillbaka.
Kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Plastband på rullar, de minns jag med.. Användes i skolan för att göra snitslad bana.. Borde ju finnas än men vart kan jag tyvärr inte hjälpa dig med..
Hoppas att det håller uppe nu så ni kan göra klart ert fina staket..

Kram Mia