fredag 1 juli 2011

Utekök!



Tack rara "anonym" och Nattmia för era tips om glasräcke 


Finally Friday!
Äntligen fredag, vilket betyder kortare arbetsdagar för min del. Kanske kanske kan det bli lite sol oxå (för här regnade det minsann rejält igår kväll och idag har det kommit och gått) så även jag hinner ta ett dopp i Siljan :o)

Jag har börjat pyssla lite med ett utekök i gårdsbutiken. Vi dukade ju upp med kalas där ute för storprinsen när han fyllde åtta och det blev riktigt mysigt. HÄR kan du se hur det såg ut. Det är litet och fönster på tre av väggarna så det blir lite uterumskänsla (som även är myggfritt!!) Perfekt att duka upp långbord där inne :o)

Jag har precis avnjutit en sen men smarrig thaimiddag. Nu blir det mys framför tv´n (för mig själv i ett tomt hus men ganska skönt det med när man jobbat mkt hela veckan). Ska smaska i mig mitt favoritfredagsmys. Vad det är tänker jag inte tjata om, det har jag redan skrivit alltför många gånger ;)

Trevlig helg på er allihop 
Puss & Kram
Milla


Inga kommentarer: