tisdag 5 juli 2011

Nappträdet i Falun


God morgon tjejor!
Jag är så glad, för jag är ledig och det är strålande soool :o)
Efter lite fix här hemma packar vi picnickorgen och drar till beachen.

En byrå har målats till övervåningen. Den är köpt på en lokal möbelshop här i Mora för länge sen. Byrån har fått en plats i det som ska bli TV-rum.

Igår var jag och pojkarna till Sportys lekland igen. Varje gång då vi åker till Falun passerar vi ett lustigt träd. Igår stannade vi får att utforska det lite närmare...

Ett charmigt nappträd!
Massor av duktiga barn som blivit "stora" och lämnat sina nappar och vällingflaskor till trädet :o) 


Visst är det sött!
Medans vi var där kom faktiskt ett litet barn och lämnade sin.
Mina pojkar har aldrig varit intresserade av använda napp. Lite tråkigt tycker mamman som faktiskt tycker att nappar på små barn är bland det sötaste som finns ;)


Påå tomteland finns en liknande gran och girlanger fulla med nappar. Den ska vi titta på om några dagar :o)

Nu fångar vi dagen i det underbara sommarvädret tjejor!
Kramisar Milla

2 kommentarer:

Himlavit sa...

Jaa visst är det härligt att det finns ett nappträd. Jag bor faktiskt väldigt nära där =) Eller iallafall gångavstånd mot stan till =) När jag går runt sjöarna går jag förbi där.

Nog om det, haha.. Hoppas ni hade en bra dag i Falun.

Kram Tessan

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Super gulligt!!kram