måndag 1 augusti 2011

Slagbord säljes




Hej Svejs!

Nu säljer jag ut en hel del möbler på blocket/ i gårdsbutiken. Börjar med det gamla köksbordet som ska bytas ut mot ett större. Är det någon som är intresserad är det bara att skicka ett mail :O)

Med en sjuk liten kille har det varit lugnt här idag. Men gissa om det är svårt att hålla sig inne en sån här fin sommardag. Lillprinsen fick iaf bada ute i trädgården en sväng, under skuggan av ett plommonträd. Nu ser de små på film medans jag fixar kvällsmat.

Kramisar Milla

Ps. Håll utkik, jag kommer att visa upp fler möbler och en kristallkrona till försäljning här på bloggen.



8 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men aaah vilken fin blogg! Och vilket vackert bord!!

dagdrömmar i vitt sa...

Ååå det är såå snyggt men jag har inte plats. Hade jag haft en liten plats hade jag tryckt in det, hihi
Spännande att se vad som mer är till salu:)
Kramkram / Nettan

Brunkullan sa...

Jättefint bord. Tyvärr för litet för mig:(
Är ute efter ett rätt stort slagbord till vår stuga. Det får inte vara för brett dock (max 90 cm), men ska bli rätt långt (minst 250 cm) när båda klaffarna är uppfällda.

Lycka till med försäljningen. Det är så kul när det säljs lite saker på bloggarna:)

Kram Susanne

LIVSGLITTER sa...

pris på bordet?

Hemmavid sa...

Hej!

Vilket UNDERBART bord.. drömmer om ett vackert, vitt slagbord.. problemet är att jag inte vet var jag ska ha det...

Men jag antar att du blir av med det i ett nafs! ;0)

ha en fin dag!
kramen Jenny

Lucas sa...

Men hejsan Camilla! Det är Lucas. Hoppas du har det trevligt.

Fru N. sa...

O gud så fint! Sjukt fint!!

Anonym sa...

hoppas du ser detta, men jag vill köpa det!!!!...
min mail eriksson.y@comhem.se

om det finns kvar?? ;-))
såå fint.
ylva