fredag 2 september 2011

Lycka & "mörker-filt"

Nu behövs inte "mörker-filten" längre som hängt för fönstret i sommar.

Ja, idag känner jag verkligen lycka. En trevlig kväll väntar :O)

Den här hörnan ska jag försöka hitta på nått roligt med. Kanske ett älghorn skulle passa? Vad tror ni?

FREDAG!
Veckans bästaste dag :O)

Idag har Milla varit duktig och målat staket. Måste faktiskt berömma mig själv för det är så himlars trist att måla spjälor som redan sitter på plats. Men men, mitt eget fel..

En riktig myskväll har vi haft. Linus har varit på ett sent kvälls-barnkalas. Loke var besviken för att inte han fick följa, så vi köpte hem lite gottit till oss och la oss framför TV´n och tittade på Nicke Nyfiken. Lokes favvofilm som kan ses huuur många gånger som helst :O)

För er som märkt att inte dagarna verkar stämma med mina inlägg så kan jag berätta att jag en riktig nattråtta och ofta blir inläggen så sena att de kommer upp på nästa dag (som mitt förra inägg som skrevs torsdag kväll/natt).

Nu väntar vuxenmys så tjingeling på er :O)
Kram/Milla

Inga kommentarer: