onsdag 14 september 2011

Nyklippt snygging


Goddagens!
Efter en kanonhelg i Karlstad rullar allt på här hemma i vardagen igen.

Det börjar bli kyligare på kvällarna och elementen som stått avstängda hela sommaren får nog sättas på snart. Måste börja spana efter en kamin, jag vill ha en innan kylan slår till på riktigt. Någon som har något bra tips?

Tack Tessan för awarden hos dig :O)
Kika in i hennes fina blogg Himlavit.

Fem frågor som enligt awarden ska besvaras kommer här:
1. Varför började du blogga?
Svar: Jag tycker det är såå skoj att surfa runt hos er andra bloggare för att få tips och råd och massor av inspiration. Jag tycker oxå att det är ett roligt sätt att dokumentera det egna bygget och förhoppningsvis själv kunna inspirera :O)
2. Vilka bloggar följer du?
Svar: Jag gillar de bloggar som blandar inredning och vardagsliv - livsstilsbloggar med vackra bilder. Jag följer också några träningsbloggar.
3. Vilken är din favoritfärg?
Svar: Vit :O)
4. Vilken är din favoritfilm?
Svar: Svårt, brukar sällan se filmer flera gånger. Isåfall blir det äventyrsfilmer som Awatar.
5. Vilket land drömmer du om att besöka och varför?
Svar: Jag har aldrig varit i USA och skulle gärna vilja åka dit någongång. 

Awarden skickas vidare till dessa 5 fina bloggar (som ska ha färre än 100 följare) :

Önskar er alla en toppendag!
Stor kram /Milla

Inga kommentarer: