tisdag 25 oktober 2011

Brädan har kommit upp!


Måste köpa fler galgar. Lillprinsen har redan ett stort antal dräkter som ska få hänga här.


Tjingeling!

Ja, ser ni. Med lite hjälp att borra kom krokbrädan tillslut upp. (Visst hade jag kunnat borra själv men det blev liksom inte av.)

Här ska alla söta dräkter få hänga. (Leopard-dräkten är i tvätten. Hände en liten olycka i den igår ;)

Lillprinsen går helst utklädd varje ledig dag här hemma. Och gärna till affären och dagis oxå.

Jag har två gamla korgar som skulle passa att hänga intill brädan. Vore bra att fylla dem med attiraljer till dräkterna. Pirat/ögonlappar, spindelmannen-huvor & handskar, ansiktsmasker och annat som ligger lite här och där i rummet.



En ny hylla har faktiskt fått flyttat in i rummet också men den får ni se en annan dag. Måste fixa lite först.


Igår skulle lillprinsen vart på sitt första tandläkarbesök. Vi kom dit, fick vänta då tandläkaren var försenad och under den tiden hann det hända en olycka. För andra gången på samma dag! Jaja, sånt som händer och det var bara att åka hem igen. (För några extrakläder hade vi inte med oss.)


Imorse var vi där igen och nu gick det bättre :O) Fast Loke vågade inte sitta i stolen själv, utan ville sitta i mammas knä. Jag fick snällt lägga mig ner i tandläkarstolen med pojken i knä och sen gapade han allt vad han orkade. Lokis var superduktig och hade naturligtvis inga hål. Pojken var själv mycket nöjd och gick därifrån med en studsboll och en Nalle Puh tandborste :O)


Själv har jag nyss varit iväg på en massagebehandling och fått konstaterat att jag har en inflammation i höger axel vilket jag misstänkt länge. Underbart iaf att få slappa en timme för följande dagar är tokfulla med en massa "to does". Bara att köra igång...

Trevlig Tisdag Tjejer!
Kram Milla

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

jag tänkte att åh vad skönt med massage men en inflammation lät ju inte skönt alls :( Hoppas den går över fort!
Vad fin brädan är!! Kram!

Pernilla sa...

Jättefin hängare du gjort! Krya på axeln, kram