söndag 30 oktober 2011

Sköna Söndagsfavoriter!

Mysig supermjuk tröja med känguruficka från Kapp Ahl.

 
Stickad laxrosa tröja och vit skjorta Cubus.


Goddagens!

Hoppas helgen varit bra.

Imorgon åker Linus till Göteborg och på tisdag flyger han till England och blir borta hela höstlovet. Han ska hälsa på sin faster som bor där :O) Han brukar åka varje år med sin pappa, farmor, farfar, faster, farbror... Ja, hela tjocka släkten ;)

Jag är så vansinnigt flygrädd och oroar mig såklart. Förr kunde jag flyga hur som helst utan att bry mig - nu får jag panik när jag kommer på flygplatsen och blir såklart orolig även när storprinsen ska flyga.

Självklart går det bra, så inge mer prat om det nu men känner pirret i magen.

En stor bit mörk choklad är vad som passar just nu!

Puss&Kram
Milla

Inga kommentarer: