fredag 28 oktober 2011

Svalt en citron!


Bakom mig ser ni vad som för tillfället är vår tv-soffa. En säng som egentligen ska stå ute i friggan som extrasäng vid sommargäster. Den svarta ripsmattan och kuddarna kommer från Nyblom o Kollén och har funnits i min butik.
Hallojsan!
Här står jag på övervåningen och ser ut som jag svalt en citron ;)

Hur mår ni? Härligt med fredag och lite ledighet (för de flesta iaf).
Vi ska mysa hela helgen utan att göra något alls. Bara vara, för om några veckor drar vi igång med målning och husfix igen!


Önskar er en mysig fredagskväll!
Kram Milla

1 kommentar:

dagdrömmar i vitt sa...

God kväll,
hihi ja det ser ut som du svalt något otäckt.
Kikar in hos dig, har inte varit så aktiv den sista veckan så jag har lite att ta igen. Ser att ni snickrar också, hihi. Skönt att det inte bara är vi som har det så, lite hål här och var...hihi
Ha en skön helg!!
kramkram <3 nettan