tisdag 8 november 2011

Island & Soul of Himla


Hej brudar!

Ser ni vilka superhärliga bilder Soul of Himla har fotat till sin katalog. (Hittade dem på en fin blogg, som ni kan hitta HÄR). Det är Himla som varit på Island och fotot till sin höstkollektion. Jag som älskar både Island och hästarna blev överförtjust i bilderna :O)
Himlas egen beskrivning när de flög över var att: "Det var som att landa på månen" och det stämmer verkligen. Ni som inte varit där - ÅK!
Rid islandshäst, bada i blå lagunen, shoppa i Reykjavik  och sug i er den underbara naturen. Loveli

Ojoj, vad tiden går fort när man har skoj.
Dax att krypa ner i sängen.

Stor nattiskram till er alla /Milla

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

god morgon!
Jättefina bilder. Tyvärr har jag bara mellanlandat på Island 2ggr på väg till NY men håller med om att det ser ut som ett månlandskap hihi!
kram på dig

Photo by Maria sa...

Island!! Ja dit vill jag åka med min kamera.. En jobbarkompis till mig har varit där några gånger och har visat underbara bilder..

Ha en fin dag..

Kram Mia