tisdag 15 november 2011

Tisdagskul?!


Handlade några vardagsglas... och en finfin ljusslinga till Linus rum.



Så fina "säsongshanddukar" på Ikea nu. De kommer att gå ihop jättebra med mina randiga säsongshanddukar (grå/vit-randiga med fransar) från förra året :) 


Hej!
Som ni förstår har jag varit på en liten tripp till Ikea idag. Stackars lillprinsen som var med Kräktes flera gånger när vi åkte dit. Måste nog köpa åksjuketabletter. Någon som vet någon bra sort eller nåt annat som funkar bra. Plåster kanske?! Måste erkänna att jag har ingen koll på hjälp vid åksjuka.

Dagens outfit
Det börjar bli riktigt kallt nu. Brr, fick allt skrapa rutorna imorse.
Varm, tjock tröja och vinterjacka fick det bli.
Till vänster om mig kan ni förresten se två små silvriga lampskärmar från
Madame Stoltz som jag tänkt fixa till, till Linus rum.


Här har det varit soffmys mest hela kvällen (laddar inför morgondagens målning)
men nu - dax att sussa.

Sov sött!

Nattis på er 

Kram /Milla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Läste ditt inlägg om åksjuka.
Det finns åksjukeband på apoteket som man sätter runt handleden och dessa trycker på akupunkturpunkter.
Dessa band har funkat jättebra för min dotter och jag har även provat dom själv.
Lycka till
Helena