fredag 23 december 2011

Dan före Dopparedag

Tofflor och vantar från Kapp Ahl som jag oxå fått efter våra säljtävlingar. Tofflorna har jag gått in under dagen och de är såå sköna.

Hej i stugorna mitt i julstöket!
(Och naturligtvis i lägenheterna oxå :)

Nu har vi firat vår kära mormor, fullt hus med massor av släkt på fika kalas. Känns som vi mest åker runt och äter och fikar hos släkten nu under juldagarna och det stämmer nog bra :O)
Snart ska vi äta kallrökt fjordlax och kokt potatis hos Mamsen och Ove.

Jag och pojkarna har gjort chokladbollar här på eftermiddagen och nu håller vi på med knäck.
Trollungarnas kusin Ebba och mormor har gjort annat julgodis med cashewnötter, marsipan och mörk choklad. Mmmm, supergott, ska berätta mer om hur de gjorde sen.

Ikväll ska vi  lämna pojkarna hos mormor och åka till bästa Ullis och kusin Andreas på lite uppesittarkväll :O)

Ha en riktigt go fredagskväll fina bloggläsare!
Kram Milla

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Låter som en härlig dag..

För mina kalla fötter hade ju de tofflorna varit perfekta, ser ursköna ut.. Vantarna ser med varma och goa ut..

Ha en fin uppesittarkväll..

Kram MIa

Unknown sa...

Vilka mysiga tofflor.
Önskar dig och din familj en riktigt God Jul.
Julkramar Ing-Britt

curlingmamman sa...

Kram och God jul :)