torsdag 1 december 2011

Decemberdag

Hittade ett så fint kök på en blogg när jag surfade runt. Vill ni se mer bilder finner ni dem på bloggen Line´s country living.


Välkommen december!

Här har vi en mycket blåsig dag idag. All snö har regnat bort och det skull kunde vara en höstdag i september. Mig gör det absolut inget. Julstämningen har infunnit sig i huset ändå :O)

Imorse var det två förväntansfulla pojkar som öppnade sina första paket på kalendern.

Tänk vad mysigt det är att gå upp i mörkret och äta frukost medans adventbelysningen lyser i alla fönster. Det ger all stämning jag behöver, väntar gärna med snö ett tag till ;)

Julkalendern missade vi på tv imorse. Får bli att titta ikväll istället, har läst på en del bloggar att ni verkar gilla den :O)


Nu ska jag fixa lunch åt mig och lillprinsen som är hemma från dagis idag. Vikariebrist! (Och sen väntar ett litet paket på mig på posten :)


Det är så roligt att ta del av era resetips. Hoppas det kommer in många fler åxå. Kanske borde lägga upp alla i ett inlägg efter tävlingen så ni kan se?


Ha nu en finfin dag!
Kram
Milla

4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Jag fattar ingenting. Första december, liksom.

FruSofie sa...

Jag blir så glad när folk kommenterar hos mig och jag får möjlighet att titta tillbaka och hitta till en sådan fin blogg som din!!

Ang min rss så vet jag inte riktigt vad felet är..
Kanske du kan testa med adressen www.frusofie.se som är pekad till min blogg?
Eller kanske denna: feed://www.alltforforaldrar.se/frusofie/index.rss ?

Hoppas någon av dem fungerar!

Trevlig helg!

curlingmamman sa...

Förväntansfulla killar här med...kram

Josefin Haugen sa...

Hej Camilla! Ja det är min och Jannes hund :) En riktigt sötnos, som är som en bebis :)Hoppas du får en härlig dag :) Kram