torsdag 22 december 2011

Gårdagens



Vi har vunnit en del tävlingar på jobbet och här är två av de saker jag tagit ut. Slips och grå knälånga strumpor. Idag ska jag/vi få välja en sak från underklädes sortimentet :O)




Good Morning tjejer!

Det var myyycket kunder på jobbet igår. Var såå trött när jag kom hem!
Hemma var det fullt upp på kvällen oxå. Trodde jag hade koll på det mesta men lite av det jag hade tänkt ha med mig, låg i tvätten så det fick fixas. Slängde ihop en plåt med kärleksmums oxå som pappsen och min mormor ska få dela på.

Nu är det minsann tid att åka till jobbet igen.
Tjingeling!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Snygga "kläddetaljer" du har valt ut av vinsten =)

Ha nu en fortsatt fin torsdag..

Kram Mia

curlingmamman sa...

Kul med säljtävlingar :) kram och God Jul