onsdag 4 januari 2012

Första fjärilen har anlänt



Här ligger jag framför TV´n och äter upp det sista julgodiset och tittar på tv4´s nya såpa: The Voice Sverige. Tycker det verkar riktigt bra. Nån mer än jag som kommer att sitta bänkad framför tv´n klockan åtta imorgon igen?


Just nu är jag så trött på allt "kraffs" här hemma. Vill minimera antalet prylar rejält. Tallrikshyllan har åkt ner från väggen i köket och upp har en Hagendornhagen tavla från Blackballoon kommit. Känns helt rätt.

Nytt år, nya tankar och ideér! :O)

Kramar till er alla
Milla

3 kommentarer:

Unknown sa...

åh så snyggt, den tavlan har jag funderat på länge till vardagsrummet.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Ramlar in på din blogg... Ett så härligt kök du har och en så vacker tapet! Dessutom läste jag att din äldre son har samma namn som min... Men min är redan vuxen..
Ha en bra dag !
Kraam
Sanne

Photo by Maria sa...

Såg bara lite av The Voice igår men det verkade bra.. En väns dotter skall vara med idag eller i morgon =) Ikväll är vi bjudna till vänner så jag får kolla på det på datorn sedan, kan ju inte missa henne =)

Tavlan gör sig väl där..

Kram Mia