måndag 23 januari 2012

Mer inredningsmässa

Vad skoj att ni gillade bilderna :O) Här kommer några fler!



Godaste godaste mackan ever!



IBLaursens montrar är alltid lika fina. En av de allra bästa enligt mig.



 Hmm, mina fingrar ser ut som små korvar på bilden.
Det bjuds på godis i massor, gott att dricka, godisstrutar, macarons (just den på bilden var fantastisk god) och små söta tygväskor.




Vem får inte sommarfeelings av dessa montrar.




Läckert kök med ett snyggt svart SMEG kylskåp.



Romantiskt blommigt i blått och vitt. Ja, de allra flesta stilar kan man se på mässan.


Nattiskramar Milla

3 kommentarer:

Joans Country Living sa...

Så herligt med fiiiine stemningsfotos fra messe, nu når jeg ikke selv kommer på messer längre ;o)

Photo by Maria sa...

Så jäkla mycket snyggt!!

Sov gott..

Kram Mia

Josefin Haugen sa...

Hej Camilla! Kika in på min blogg! Jag tyckte att du skulle få utmärkelse av mig :) För din härliga blogg :)