söndag 25 mars 2012

Sovrum och Karlstad





Hej!
Detta underbara underbara vårväder gör att man blir riktigt pigg och glad inte sant? Min energi har iaf stegrat och jag vill fixa både inne och ute, allt på samma gång ;)
Inne städas och rensas nu ett rum i taget och sovrummet är nu vårpimpat och klart :O)

Under helgen som varit har vi varit i Karlstad. Blivit bjudna på såå god mat och en humor show på kvällen. Jag har även hunnit med att sitta och lapa lite underbar sol.
Passerade Malung på väg hem, där vi hälsade på mamsen o Ove. Även där blev vi bjudna på mat. Självklart våfflor på våfflans dag :O) Innan vi åkte vidare tog vi en titt hos grannarna som precis fått världens sötaste små lammungar. Loke matade de stora med bröd. Det är så mysigt med barn och djur. Önskar vi kunde ha något..

Ja det är visst fler som har problem med sköldkörteln. Jag känner mig lite bättre nu och väntar in i det sista innan jag besöker läkaren. Men blir det inte bättre måste jag ta tag i det. Och jo, som någon av er skrev (Gabriella), det har såklart varit mycket med företaget så det kan ju spela in det med. Tack föra att ni delar med er 

Nu är vi tillbaka på vår ö. Solen skiner, pojkarna ser på barntv och jag ska börja ta tag i städningen av köket.

Trevlig kväll fina bloggisar!

Kramis Milla

2 kommentarer:

Joans Country Living sa...

Så fint, Cilla ;o) Ta hand om dig ;o)) Kram...

En pointe sa...

Jag måste bara fråga vad det är för märke på den helt ljuvliga spetsblusen/tunukan som man ser på bilden?? Väcker ett ha-begär!!
När jag kommer hem till Mora om några veckor ska jag kika in hos dig på Citronen!
kram anna