lördag 12 maj 2012

Lokes rum

Tadaaa! Ommöblering och tapetsering av en fondvägg i Lokes rum.
Lillprinsen såg det direkt då han kom in i hallen och utbrast: Va fint det är i mitt rum. Han påtalade det flera gånger och gick in och kände på väggen. Sötisen som gör mamsen så glad :O)

Här i hörnet till höger ska vi göra i ordning en liten lekhörna.

Uppe på garderoben huserar en struts.


Elsa Beskows supersöta månadsplancher, liksom den charmiga ABC-tavlan smyckar den vita väggen.


Tapeten kunde jag inte motstå på rusta. 99kr rullen!


Sötaste lilla apan!



Gokväll/natt söta bloggisar!

Här har det varit filmtajm för både barn och vuxna ikväll. Linus mår lite bättre men har inte fått i sig någon mat ännu, stackars liten.

Här ovan ser ni resultatet av gårdagens pyssel i Lokes rum :O)


Ikväll har även gästrummet tapetserats klart. Jag har tapetserat och mamsen har assisterat. Golvet ska målas en sista gång och sen kommer det sista roliga piffet (listerna kommer senare). Men ni ska få se glimtar från rummet redan innan det är klart, jag lovar ;)


Nu ska Milla krama kudden!
Nattis 

2 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Ett jätte fint rum han har..säkert stålt över nya tapeter och fixande.
så du orkar hålla på med allting, vilken energi du måtte ha.
nu ska ni ha en fin dag!
~marita~

fia sa...

Så himmla fin rum . Har själv en son och skulle mer än gärna göra om i denna färgskala .
Strutsen va ju för söt.
Kul att hitta nya bloggar . hit kommer jag gärna igen .