torsdag 24 maj 2012

Morgonhälsning


Aaahhh vad härligt, solen som lyser in genom sovrumsfönstret när man vaknar.
Jag är helt salig över ljuset och värmen. Det har verkligen varit efterlängtat 



Mina två skatter ser på morgontv i Linus rum.
(Anledningen till att äldsta sonen inte är med på så mycket kort är för att han själv inte vill. Pojkarna bestämmer själv när de har lust och inte.)

Pingsten ska Linus fira med sin pappa i Göteborg! Han har längtat så de sista veckorna :O)
Liseberg och annat skoj väntar och vädret kan ju inte bli bättre.

 Önskar er en fin dag 

Milla

3 kommentarer:

Josefin Haugen sa...

Ja det ska bli riktigt kul att åka ner till Stefan. Komma iväg lite och hälsa på :) Sen så har jag saknat Linus så jag vet inte vad jag ska göra. Så det ska bli så kul att träffa han idag :) Hoppas att ni får en trevlig helg :) Kram

Photo by Maria sa...

Vad bra att barnen själva får välja.. Så gör jag med här, lägger inte ut bilder på barnen utan att de tillåtit det =)

Ha nu en underbart härlig dag..

Kram Mia

Browneyedgirl sa...

Visst blir man som en ny människa av värmen och solen =) Härligt att vakna till fågelkvitter <3 Ha en mysig fredag! Lämnar en kram