tisdag 15 maj 2012

Piffet har startat :O)

och som vanligt börjar jag piffet innan allt e klart ;)
Det saknas lister, salningar och foder men vad gör väl det... :O)

Skrivbordet tillhörde en gång i tiden min kära gammelmorfar. Jag är så glad att jag fått ärva det efter honom. Tänker på dig Hjalmar :O)

 Gammalt fönster som en gång i tiden satt i just detta hus. De yttre rutorna har fått varsitt kryss.

En tv i gästrummet är perfekt då storebror helst ser på tv på kvällen och lillebror på film. Det skiljer ju 5,5år mellan dem så de har inte riktigt samma smak då det gäller film/tvprogram.

Jag har tapetserat själv med mamsen som assistent. Lite snett och vint är det nog om man tittar riiikigt noga. Tur att jag inte är så noga, hihi. Härlig känsla att ha gjort det själv iaf. Tapetern kommer från Rusta och kostar 149kr/rullen.

Vilket passar bäst tro? Spegel och pall eller gammalt skrivbord? Har flyttat runt flera gånger nu. Även sängens placering är ju olika på bilderna som ni kan se. Vad tycker ni söta bloggisar?

Lapptäcke, kuddar och mattor från min butik - Nyblom Kollén. Spegel IB Laursen och pall loppis.

Kram Milla

4 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Hej =) Det var snyggt både med skrivbordet och pallen och spegeln, svårt att välja =) Vad härligt att se på bilden med leksaker runt dig att det ser ut så ibland hos andra med, får en att känna sig mindre ensam *hihi* Kram och hoppas du har det fint
PS: Vilket jättemysigt rum loke har.

Lycka är ~ Onnea on sa...

blåvitt..snyggt!
mattan är jättefin.
~marita~

emma sa...

Va fint ni har det hemma!

Anonym sa...

Å gud så fint MIlla!!!
Allt var bara så.....
Duktiga du!!!
Ha en toppenfin Kristiflygare.
Kram
AC