måndag 11 juni 2012

Dagens


Hej och hå!
Med en inredningsblogg (& ivsstilblogg) är man ju rätt noga med hur inläggen ser ut, iaf jag :O) och inlägget från mobilen igår gillas inte. Så nu är det borta.
En liten uppdatering här från igår till er som inte hann läsa det: Det blev ingen mer shopping för mig på marknaden igår. Fick ila iväg till Kapp Ahl som hade kris och jobba där. Men det är alltid lika skoj och bra betalt är det ju åxå på söndagar (dubbelt).

Idag har jag varit på kurs hela dagen i Orsa. Där de nu i dagarna spelar in Moraues med mera :O) Såg ni det förra året? Riktigt bra underhållsprogram tycker jag.

Armband från min butik, skinnjacka gammal, tunika Veromoda, jeans Kapp Ahl.

Supersköna Moheda skor.

Vi har haft en skön kväll. Linus har varit med en kompis på campingen, jag och Loke tog en prommis och Rickard lagade middag. Sen åt vi ute i kvälls solen. Jag är så glad att bo såhär på landet när barnen är små. Studsmatta, sandlåda, lekstuga, kubbspel och slangbella på burkar i lilla lilla skogen (är glad att det inte är någon stor skog då jag är rädd för både björn och varg) intill huset. Variationerna är oändliga.
 Har inget emot att bo mitt i stan, men inte så länge pojkarna är små. Nu njuter vi av livet på landet :O)

Nu ska jag få massage, got to go!
Kram Milla

Inga kommentarer: