fredag 13 juli 2012

Fredag den 13:e

Sommar i Sverige...
...Bomfalleralla

sjungs av Sean Banan och brukar spelas för fullt av pojkarna hemma :O)
Nästa vecka uppträder han på Leksand sommarland. (Det trevliga grusas dock av det tragiska som hände där i torsdags då en sjuårig pojke hittades livlös på djupbasssängens botten. Fruktansvärt tragiskt :( 

Idag har vi kunnat njuta på jobbet av både lunch & fika ute i solskenet (jodå, vi hann precis innan regnet kom;)

Vad har ni haft för er på denna olycksdag? Jag har jobbat hela dagen lång men imorgon väntar en ledig dag då jag hoppas kunna vara ute mycket.

Ps. Anonym, jodå jag är helsvensk och har turen att ha väldigt lätt för att bli brun. Tyvärr har jag även väldigt lätt att bli blekast i världen på vintern. Ser nästan sjuk ut om jag inte använder fondation ;)

Sweet dreams!


1 kommentar:

Unknown sa...

Här har vi oxå kunnat sitta ute och fikat mellan regnskurarna idag, man får passa på de stunder som ges.
Otäckt med pojken, klarade han sig?
Så fint loke har på sitt rum, det tåls att visas flera ggr :).
Ha nu en skön helg, kram Ing-Britt