tisdag 31 juli 2012

Proppmätt.nu


Lilla hyllan i köket just nu. Korgen är ett loppisfynd där jag förvarar kryddor. Thékannan kommer från Åhléns. Glasflaskor Gammelmorfar + loppis och "vinpåsen" från loftgården.


Hej!
Ja här sitter fröken proppmätt och bloggar. Har nyss ätit en stor portion tagliatelle med hemmagjord pastasås, färskt bröd och en stor skål med jordgubbar och vaniljsås till efterrätt. Nu ska jag nog klara mig ett tag på jobbet.

Jag går fortfarande och myser efter en hel dag med strålande sol igår, och ledig dessutom men gärna fler såna dagar tack :O) Idag regnar det dock igen! Konstigt..?

Nu ska jag strax åka och jobba på KappAhl. Tänkte köpa med mig hem lite höst/vinterkläder till pojkarna idag. Jag är så shoppingsugen till mig själv åxå men det får vänta lite.

Önskar er en fin dag!

Kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fint du har det på din hylla :)
Låter inte fel med lite pasta, och efterätt på det, blir tokhungrig nu!

Ha en fin dag,
kram Catta

Lycka är ~ Onnea on sa...

snart blir det visst att fixa lite kläder inför kommande höstsäsong. ska kanske bli en shoppingrunda nåt slag senare. behövs ju skolsaker också.
ha en fin fortsättning på veckan.

Photo by Maria sa...

Hoppas du hittade en massa fint till barnen =)

Kram Mia