tisdag 24 juli 2012

Storprinsens rum

Även Linus har fått en råspontvägg i sitt rum. På resterande väggar ska vi nu hitta en fin tapet som vi båda gillar (Linus själv vill ha helsvarta väggar! men oj vad mörkt det lilla rummet skulle bli då).


 I höst hoppas jag att vi är helt klara med detta rum.


Det är svårt att ta bra bilder med iphonen när det är mörkt och grått ute.


Mitt stora projekt att ta itu med!! Alla dessa hemska sladdar.


Ripsmatta, lykta, griffeltavla och överkast från min butik. Byrå ommålat loppisfynd, Klocka och lampa Ikea. Spegeln var den som tidigare satt i vårt kök.

Hej svejs!
Jag tror det här måste vara den sämsta sommaren ever! Vad har hänt med vår vackra svenska sommar? Höstkänslorna har redan infunnit sig i dessa mörka kvällar med tända ljus och soffmys men det är ju helt fel. Den har ju egentligen inte börjat än?? Eller var det vår sommar som glimmade förbi i vår tidiga fina vår?

Vi får försöka göra det bästa av dagen och besöker simhallen för bad inne i staden istället.

Känner av hals och huvud idag och håller tummarna för att jag inte blir sjuk. Både jobb och fritidsaktiviteter väntar denna vecka så jag har inte riktigt tid att vara sjuk.

Mot simhallen!

Kram på er!


3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättesnyggt med den stora svarta spegeln där. Och dessa sladdar, många som har detta bekymmer tror jag.

Kram Teres

Anna sa...

Vilken underbar blogg du har. Man blir sjukt inspirerad av allt du/ni fixar och gör. Tänkte kolla när du öppnar din butik igen? Såg en hel del ja skulle vilja köpa. För det blir väl en webbutik också?

Kramar Anna

Fiffi sa...

Supersnyggt! Ja du de där sablans sladdarna alltså!! Fattar inte att "de" (tillverkarna) jobbat mer på trådlöst, ja att få fram det alltså för sladdar kan vara det fulaste som finns!
Kram och hoppas att du har njutit av solen